Wyniki gotowe, winni ukarani

  Pionierzy zazwyczaj mają pod górkę, bo zdarzają się rzeczy, których nikt nie oczekiwał. Nie inaczej było i tym razem w przypadku WesolInO; najpierw zbiesiła się drukarka, odpowiedzialna za dostarczanie wydruków międzyczasów zawodnikom. Potem okazało się, że cały system zmaga się z obiektywnymi trudnościami. Jednakowoż, jak zwykle, możemy ogłosić sukces; zarówno nasz (bo udało się w końcu zebrać wyniki i międzyczasy, oraz je opublikować - poniżej) jak również - przede wszystkim - zawodników, bo w większości wypadków podołali zmaganiom w mokrym śniegu, lodzie i błocie. Aha - winni (np. resetujące się zegarki z nadajnikami oraz system operacyjny) poniosą surowe konsekwencje. Stop nienawiści w publikowaniu wyników!

  Podpowiadamy też, że na profilu fb Teamu można sobie obejrzeć fotografie, na których pojawili się także uczestnicy WesolInO (zazwyczaj na finiszu lub chwilę po nim). Polecamu uwadze, zapraszamy na kolejną rundę - czyli 16.lutego. Do zobaczenia!

P.S. Gdyby komuś coś nie bardzo w tych wynikach pasowało - prosimy o informacje; walki z sabotażem rezultatowym nigdy dosyć.

ZałącznikWielkość
wesolino2.xls15.5 KB
wesolino2_mc2.xls40.5 KB

Komentarze

Na wynikach widzę, że

Obrazek użytkownika Tadziu32167

Na wynikach widzę, że biegaliśmy tę samą trasę - a moje międzyczasy wyglądają mało abstrakcyjnie. Oprócz tego nie widziałem niezgodnego/ych numeru/ów lampionu/ów - może za słabo szukałem dziury w całym? 

PK 1 w miedzyczasach ma numer

Obrazek użytkownika Tomasz Łaski

PK 1 w miedzyczasach ma numer 33, a na mapie 46 (nr 33 ma PK 2). Na pierwszym PK mam czas łaczny 04:36 a czas cząstkowy 02:06. Ewidentnie brakuje PK nr 1. Ostatni PK 18 ma kod 11 a na mapie jest 43 (pk 11 nie mamy)

Na mecie mam czas łączny 87:13 a w wynikach 75:05 - róznica rzedu 8 minut.. Analogicznie jest u wszystkich, a ta róznica czasu na mecie i wyniku bardzo różna. Coś się "przesunęło". Nie jestem w stanie operacjami typu dodowania i odejmowanie dojść skąd te cazsy łączne i jak maja sie do wyniku. U wszytskich tak jest

Międzyczasy - błędy w pliku

Mieliśmy pewien problem (największy chyba z tym, że jestem poza Warszawą, a system jest ciągle w wersji testowej i nie byłem na bieżąco sprawdzić co się dzieje). Ponadto okazało się, że na komputerze na którym były robione odczyty część wpisów była niekompletna. Musieliśmy te odczyty powtórzyć ponownie - na sczęście zegarki nie były wyczyszczone. Brak wydruków nie pozwolił na weryfikacje przez zawodników "na miejscu".

Brak pierwszego punktu w międzyczasach już zauważyłem i zgłosiłem Igorowi - na szczęście po dzisiejszym konkursie lotów jest szansa, że skończy na ukaraniu drukarki a nie mnie, ale muszę poprawić program aby je jeszcze raz wygenerować. Natomiast Tomkowy czas 87:13 na mecie w międzyczasach jest wynikiem ręcznego poprawiania pliku z międzyczasami i ostatnie 2 kolumny od Kuby Mazurkiewicza do Huberta Kielakał są przesunięte do góry :( i faktycznie żadne operacje dodawania i odejmowania nie pomogą.

Ze swojej strony przepraszam za zamieszanie i obiecuję, że najpóźniej jutro wygeneruję poprawione międzyczasy. 

pozdrawiam TM